Städa!

Tjena

Nu sitter ja här i mitt rum o städar o lyssnar på musik på spotify, segt men måste göras;) Vi får gäster ikväll o då ska de va fint o snyggt ^^
Och igår beställde ja faktiskt studentmössa och de slutade på 719kr :P.
En annan rolig sak är att pappa kom hem med ett nytt spel till PS3an :) buzz dock men ändå :P så de blir väl o spela buzz ikväll gissar jag.
Och imorse kom de hem en faktura till mig från Stockholm Stads Bostadsförmedling så nu står jag i bostadskö, men lär väl inte hitta ngn lägenhet föränns om 1-2 år eller? haha ^^ Men ska ju göra lumpen så de spelar inte så stor roll.
Nej nu ska ja fortsätta städa så inte morsan blir cp på mig :)
Ha de bra folket!

Kommentarer
Postat av: lullis

kul och städa? :P Kraams

2010-10-12 @ 10:28:08
URL: http://louisekring.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0