Sjuk

Japp söndag igen, ligger här i sängen och hostar som fan :(
skall försöka ta mig upp och plugga lite idag men jogga som ja hade planerat blir det inte..
Igår var jag hos farmor och farfar på middag och det var trervligt som vanligt med god mat ^^
sen i fredags var ja på bio med Patrick, Josef, Claes, Mathias och Max (Thai), vi såg filmen Kenny Begins och den var faktiskt bra tycker jag :)
Sen snackade jag med Max igår och han skall fixa så att jag kan hänga med på hans träning på tisdag så förmodligen skall jag börja spela Amerikansk Fotboll :D




Japp det var nog allt för mig idag ocjh nu ska ja ta o sova en liten stund till :)
Ha de bra :P!

Kommentarer
Postat av: hannah

Du är ju coolaste killen! Amerikans fotboll och allt :D ;)

2009-04-06 @ 18:28:11
URL: http://hlfb.bloggspace.se
Postat av: Sebastian

haha känner lite sarkasm i de där:P

2009-04-06 @ 19:40:07
URL: http://frazzeofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0